Welcome!!

Become a Member of our site to be able to post and join in on the conversations! Guests are welcomed, our threads are not locked.

A site for fans of The Bachelor & The Bachelorette who enjoy
sleuthing and discussing Spoilers and Non Spoilers!

Discuss a variety of other shows, as well as International Bachelor and Bachelorette!

Please read the Rules!

bbspoilerfans@outlook.com

http://www.bachandbachettefans.net/f1-about-our-site-rules-guidelines

Enjoy!

Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Page 6 of 81 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 43 ... 81  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by moviechicka on Mon Jun 19, 2017 6:42 am

GetUpGirl wrote:@GuardianAngel The difference is IMO, Peter is actually attractive laugh out loud. Luke's face just looks kinda warped a bit. IDK if it was just a really bad bio pic, but I never got the hype for him. All jmo

I also think Peter would have a much more diverse applicant pool than Luke ever would have had.

moviechicka

Posts : 157
Join date : 2017-03-24

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Lawkid on Mon Jun 19, 2017 6:46 am

Peter and Rachel online once again minutes apart! It's becoming really strange to me laugh out loud

Lawkid

Posts : 43
Join date : 2017-06-07

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Alanna on Mon Jun 19, 2017 6:50 am

@Lawkid wrote:Peter and Rachel online once again minutes apart! It's becoming really strange to me laugh out loud
And look at his hashtags. He is like a douchey ex with all his likes and using her words laugh out loud I'm mostly kinda sorta joking.

https://instagram.com/p/BVhcaz9gVC4/
avatar
Alanna

Posts : 16418
Join date : 2011-03-22

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Guest on Mon Jun 19, 2017 6:50 am

@Lawkid no kidding too much coincidence I think IMO.

@Alanna or a goofy boyfriend who's become like her. IMO

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Cila51290 on Mon Jun 19, 2017 6:51 am

I never found Luke attractive. Peter is far better looking and nothing like Luke,IMO. Nothing in common either since I think Peter still emotes way more than Luke could ever, IMO. laugh out loud
avatar
Cila51290

Female Posts : 2153
Join date : 2016-03-04
Age : 27
Location : Sunnyside

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by ReneeM on Mon Jun 19, 2017 6:53 am

WhisperingLove wrote:@Alanna or a goofy boyfriend who's become like her. IMO

Fiancé :gotcha:
avatar
ReneeM

Posts : 3084
Join date : 2014-09-05

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Guest on Mon Jun 19, 2017 6:53 am

@Alanna I didn't see anything he said that a "douchey ex" would say.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Guest on Mon Jun 19, 2017 6:54 am

GetUpGirl wrote:@Alanna I didn't see anything he said that a "douchey ex" would say.

laugh out loud I took it as tongue in cheek

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by NuFan on Mon Jun 19, 2017 6:55 am

I'm going to start my log from today with exact times. But yeah, could be just another coincidence in retrospect.

NuFan

Posts : 98
Join date : 2017-06-18

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Alanna on Mon Jun 19, 2017 6:55 am

GetUpGirl wrote:@Alanna I didn't see anything he said that a "douchey ex" would say.
I'm mostly joking but I meant like he's an ex (if he's not f1), there's no reason to like so much fan notes about them and use her terminology, idk like reminding her she broke his heart? If he's her real boyfriend/fiancé, then that's different of course and it's just teasing.

ETA: @sophienette, exactly, you get me, girl!!! Smiley kisses
avatar
Alanna

Posts : 16418
Join date : 2011-03-22

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Guest on Mon Jun 19, 2017 6:56 am

@ReneeM touchè!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Carine on Mon Jun 19, 2017 7:00 am

@NuFan wrote:I'm going to start my log from today with exact times. But yeah, could be just another coincidence in retrospect.

@NuFan if you need it, I think if you go through the fan thread there is is also a few posts that mentioned when they were online at the exact time.
It is odd but could be a really random coincidence lool..

Carine

Posts : 1092
Join date : 2016-01-31

Back to top Go down

Re: Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 81 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 43 ... 81  Next

View previous topic View next topic Back to top

Peter Kraus - Bachelorette 13 - **Sleuthing Spoilers** - #6

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum